מועדון הגלישה הימי של שדות ים

מועדון הגלישה הימי של שדות ים

מועדון הגלישה הימי של קיבוץ שדות ים, נמצא במרחק של 800 מטר ממקום האירוח על חופה הקסום של קיסריה, ניתן ליהנות מכל סוגי הגלישה האפשריים, ניתן לשכור ציוד במקום.

נמל קיסריה

נמל קיסריה

נמצא במרחק 2 ק״מ מאתר הנופש, שופע במסעדות, דוכנים, חנויות, ובר מקומי על שפת החוף. במקום תוכלו למצוא מסעדות חלביות, בשריות, בתקופת הקיץ שפע של מופעים.

אמפי קיסריה/ עתיקות קיסריה

אמפי קיסריה/ עתיקות קיסריה

כוכבי קיסריה - פוגשים את גיבורי העבר לאחר "חווית קיסריה" ו"מגדל הזמן" אתם מוזמנים למפגש פנים אל פנים עם הדמויות המרכזיות אשר עיצבו את ההיסטוריה של קיסריה. המיזם האינטראקטיבי עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובדמויות תלת ממדיות ליצירת חוויה ייחודית מרהיבה. המלך הורדוס, רבי עקיבא, פאולוס, צאלח א-דין, חנה סנש והברון רוטשילד הם רק חלק מהכוכבים אותם תוכלו לפגוש ולשאול שאלות.

בית ספר לצלילה - קיסריה

בית ספר לצלילה - קיסריה

בית הספר לצלילה מוכר על ידי משרד החינוך, ומעביר קורסים בכל הרמות. כל הקורסים נערכים בפארק ארכיאולוגי תת-ימי של נמל קיסריה, באווירה חמה ועם מדריכים מנוסים . קורסים נפתחים כל יום ראשון ושישי בכפוף למספר האנשים הרשומים. קורסים הנפתחים בימי ראשון נמשכים רצוף כל השבוע, וקורסים הנפתחים בימי שישי נמשכים בסופי שבוע. בחנות המועדון ניתן לרכוש ציוד צלילה איכותי של חברות SEPA, BEUSHET ו- TUSA

קרא עוד  
נמל קיסריה - חוף

נמל קיסריה - חוף

בר ומסעדת חוף ממש על קו המים. בתפריט ארוחות בוקר, מנות לכל המשפחה, אלכוהול איכותי ומאזטים. הופעות חיות בסופי השבוע ללא תשלום נוסףביץ' בר / נמל קיסריה

מועדון הגולף - קיסריה

מועדון הגולף - קיסריה

The Caesarea Golf Club is Israel's international golf center. Founded in 1958, CGC is the only course in Israel with 18 greens designed and built to international standards.

מוזיאוני ראלי בקיסריה

מוזיאוני ראלי בקיסריה

חווית אמנות לטינו-אמריקאית עכשווית יחד עם אמנות סוריאליסטית וקלאסית קרן הארי רקנאטי הנה מוסד פרטי ללא מטרת רווח. מטרתו העיקרית היא להציג ולהפיץ את איכותה של האומנות הלטינו-אמריקאית העכשווית, באמצעות מוזיאוני ראלי.

קרא עוד  
אמת המים של קיסריה

אמת המים של קיסריה

אמות המים של קיסריה היא מערכת של אמות מים שהובילה מים לעיר קיסריה בעת העתיקה. אמות המים של קיסריה תיפקדו בזמן קיומה של העיר – מאז ייסודה בימי הורדוס ועד המאה ה-13,

קרא עוד  
בילוי משפחתי על חוף הים ( מי צריך יותר :) )

בילוי משפחתי על חוף הים ( מי צריך יותר :) )

בסופו של יום הביחד המשפחתי קובע את איכות החופשה , בואו ליהנות מרגעים קסומים של הביחד, בלי הפרעות ורעשים מסביב, למעט רחש הגלים. מרחק של דקות ספורות הנהיגה מדירת הנופש.ניתן להגיע ברגל.